Yunan Postası

Νέα ένταση: Αμερικανικά χτυπήματα στο Ιράν, έπληξαν στόχους στον Κόλπο οι Φρουροί της Επανάστασης ως αντίποινα

Iefimeridaπριν από 7 ώρες

Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις εναντίον θέσεων των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή του Κόλπου, εν είδει αντιποίνων για τα αμερικανικά πλήγματα στη χώρα, όπως μετέδωσε η κρατική ραδιοτηλεόραση (IRIB). Δεν διευκρίνισαν ποιες θέσεις έβαλαν στο στόχαστρο. «Εάν οι επιθέσεις επαναληφθούν, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερη από αυτήν», προειδοποίησαν. Αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις έπληξαν το βράδυ της Παρασκευής αποθήκες πυραύλων και drones, καθώς και τοποθεσίες παράκτιων ραντάρ στο Ιράν σε αντίποινα για το πλήγμα που δέχθηκε την Πέμπτη φορτηγό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ, το οποίο αποδίδεται στην Τεχεράνη, όπως επιβεβαίωσε το διοικητήριο που είναι αρμόδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής (U.S. Central Command ή CENTCOM). Βανς: Η βία θα αντιμετωπίζεται με βία Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, Τζέι Ντι Βανς, δήλωσε μετά τα αμερικανικά χτυπήματα ότι «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία». «Το Ιράν υπέγραψε συμφωνία για κατάπαυση του πυρός. Την έχουμε τιμήσει. Εάν έχουν διαφωνίες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής του μνημονίου συνεννόησης (MoU), μπορούν να σηκώσουν το τηλέφωνο», έγραψε ο Βανς σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 44 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 47 λεπτά1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 48 λεπτά1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»