Yunan Postası

Ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες του πλοίου «Κίσσαμος» -Προσάραξε στα αβαθή μετά από μπλακ άουτ, κοντά στο λιμάνι της Μήλου

Iefimeridaπριν από 7 ώρες

Αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα Μήλου το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Κίσσαμος», το οποίο προσάραξε σε αβαθή ύδατα στη θαλάσσια περιοχή πλησίον του λιμένα, έπειτα από απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (μπλακ άουτ). Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, το πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς - Μήλος - Σούδα και επέβαιναν σε αυτό 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος. Στο σημείο της προσάραξης έσπευσαν ένα πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, ένα αλιευτικό σκάφος, καθώς και ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, προκειμένου να συνδράμουν εφόσον απαιτούνταν. Οι λιμενικές αρχές προχωρούν στη διερεύνηση των συνθηκών υπό τις οποίες σημειώθηκε η απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας και η επακόλουθη προσάραξη, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους στο πλοίο μέχρι την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων. Η ανακοίνωση της εταιρείας Η ANEK Lines ενημερώνει ότι σήμερα 27 Ιουνίου 2026 στις 03:10, το πλοίο «Κίσσαμος» το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά προς Χανιά παρουσίασε τεχνική βλάβη κατόπιν του απόπλου του από το λιμάνι της Μήλου. Η τεχνική βλάβη αποκαταστάθηκε από το πλήρωμα μηχανοστασίου.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 45 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 48 λεπτά1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 49 λεπτά1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»