Yunan Postası

Στη Μήλο παραμένει το «Κίσσαμος» – Σε εξέλιξη οι έλεγχοι για το μπλακ άουτ

Ta Neaπριν από 5 ώρες

Ενδελεχής επιθεώρηση για τα αίτια του μπλακ άουτ και νέος υποβρύχιος έλεγχος στα ύφαλα του Ε/Γ-Ο/Γ « ΚΙΣΣΑΜΟΣ » πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι της Μήλου, όπου το πλοίο παραμένει προσδεδεμένο μετά την προσάραξή του σε αβαθή τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου. Το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα , είχε αποπλεύσει από το λιμάνι της Μήλου με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος, όταν, υπό συνθήκες βόρειων ανέμων έντασης 5-6 μποφόρ , παρουσίασε ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας, με αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή. Υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής κινητοποιήθηκαν άμεσα δυνάμεις στην περιοχή, ενώ πριν από κάθε ενέργεια αποκόλλησης πραγματοποιήθηκε επιτόπιος υποβρύχιος έλεγχος από ιδιώτη δύτη. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Στη συνέχεια, το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μήλου, συνοδευόμενο από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 38 λεπτά1 λ

Ανδρουλάκης: Καταθέτω άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη – Εφτά χρόνια είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων

«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, δηλώνοντας πως θα ζητήσει από τον Κ. Μητσοτάκη να απαντήσει από τη Βουλή γιατί 7 χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του λαού

Ta Neaπριν από 40 λεπτά1 λ

Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα , υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως επισημαίνεται, δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου. Σε βάρος του 21χρονου σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης . Ο οδηγός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

Protothemaπριν από 41 λεπτά1 λ

Η κατάθεση του 17χρονου δράστη στην Καλλιθέα: Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι είναι από μένα

Ο 17χρονος περιγράφει επιδρομή 15–20 ατόμων με φανέλες ομάδας και κυνηγητό στην περιοχή - Λέει ότι δέχθηκε επίθεση με πέτρα και γκλομπ πριν τον θανατηφόρο τραυματισμό και υποστηρίζει ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του «για άμυνα»