Γαστούνη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ στη 60χρονη μετά την απολογία της για τη θανάτωση του σκύλου – Αναμένεται η ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος

Νέα εξέλιξη υπάρχει στην υπόθεση της Γαστούνης, όπου ηλικιωμένος αδέσποτος σκύλος θανατώθηκε, όταν αυτοκίνητο πέρασε από πάνω του, σε περιστατικό που καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες των «ΝΕΩΝ», στην 60χρονη γυναίκα που έχει ταυτοποιηθεί από την ΕΛ.ΑΣ. ως η οδηγός του οχήματος βεβαιώθηκε σήμερα (26/6) διοικητικό πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ για τη θανάτωση του ζώου. Η ίδια έδωσε εξηγήσεις ενώπιον των αστυνομικών αρχών που χειρίζονται την υπόθεση, ενώ πλέον αναμένεται η ποινική αξιολόγηση της δικογραφίας από τον αρμόδιο εισαγγελέα και η άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 18 Ιουνίου στην περιοχή Σταθμός της Γαστούνης . Στο βίντεο διακρίνεται το όχημα να προσεγγίζει το σημείο όπου βρίσκεται το ζώο, να επιβραδύνει και στη συνέχεια να περνά πάνω από τον σκύλο , ο οποίος χάνει τη ζωή του. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Γερμανία: Ιστορικό ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας – Προβλήματα από τον καύσωνα σε Αυστρία και Ελβετία
Θερμοκρασίες έως και 41 βαθμούς Κελσίου

Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Διχασμένη Ιεραρχία
Γιατί ξέσπασε εμφύλιος • Πού οδηγεί η σύγκρουση για την αύξηση έως 90% των αποδοχών των μητροπολιτών

Ουκρανία: Δύο νεκροί από επιδρομή ρωσικού drone στην περιφέρεια Ντνιπροπετρόφσκ
Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις σφυροκοπούν σχεδόν καθημερινά την Ουκρανία από τον Φεβρουάριο του 2022