Yunan Postası

Ο Παναθηναϊκός συμφώνησε με τον Μπαντιό για τα επόμενα τρία χρόνια

Ta Neaπριν από 8 ώρες

Ο Παναθηναϊκός έφτασε σε συμφωνία με τον Μπρανκού Μπαντιό , ολοκληρώνοντας ουσιαστικά τη δεύτερη μεταγραφική του κίνηση ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο Σενεγαλέζος γκαρντ αφήνει τη Βαλένθια και ετοιμάζεται να φορέσει τα πράσινα, αποτελώντας μία από τις σημαντικότερες προσθήκες του καλοκαιριού. Οι δύο πλευρές βρίσκονται πλέον στη διαδικασία ανταλλαγής των απαραίτητων εγγράφων, ώστε να ολοκληρωθεί και τυπικά η μεταγραφή, με την επίσημη ανακοίνωση να αναμένεται από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Μετά την απόκτηση του Μουστάφα Φαλ, το «τριφύλλι» ενισχύει ακόμη περισσότερο το ρόστερ του με έναν από τους κορυφαίους γκαρντ της περσινής EuroLeague. Ο 27χρονος υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας, με συνολικές απολαβές που ξεπερνούν τα πέντε εκατομμύρια ευρώ, ενώ για την ολοκλήρωση της μεταγραφής καταβλήθηκε στη Βαλένθια το buyout των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Protothemaπριν από 24 λεπτά1 λ

Πρώτη και καλύτερη στους «32» η Ισπανία, 1-0 την Ουρουγουάη που επιστρέφει... σπίτι της, δείτε το γκολ

«Δώρο» Μουσλέρα, γκολ Μπαένα και στα νοκ άουτ η Φούρια Ρόχα - Με δέκα ολοκλήρωσε η Σελέστε λόγω αποβολής του Κανόμπιο στις καθυστερήσεις