Οι Αμερικανοί έπληξαν ιρανικούς στόχους στα Στενά του Ορμούζ, αντίποινα για το χτύπημα σε πλοίο

Αμερικανικά αεροσκάφη χτύπησαν εγκαταστάσεις αποθήκευσης πυραύλων και drone, καθώς και παράκτιες εγκαταστάσεις ραντάρ, επιβεβαίωσε η CENTCOM - Φρουροί της Επανάστασης: Υποχώρησε ο εχθρός
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο ProtothemaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
- Newsbeastπριν από 4 ώρες
Οι ΗΠΑ χτύπησαν ιρανικούς στόχους στα Στενά του Ορμούζ
- Mononewsπριν από 4 ώρες
Στενά του Ορμούζ: Οι αμερικανικές δυνάμεις χτύπησαν ξανά ιρανικούς στόχους
- To Vimaπριν από 4 ώρες
Εκρηξη στη Σιρίκ στο νότιο Ιράν μετά τις δηλώσεις Τραμπ και τις καταγγελίες για επίθεση σε πλοίο στα Στενά του Ορμούζ
- Ta Neaπριν από 4 ώρες
Μέση Ανατολή: Οι ΗΠΑ έπληξαν ιρανικούς στόχους στο Ορμούζ ως αντίποινα για την επίθεση σε εμπορικό πλοίο
Σχετικές ειδήσεις

Δύο νεκροί σε επίθεση ρωσικού drone σε μίνι βαν στην Ουκρανία
Τραυματίες και πλήγματα σε Ντνιπροπετρόφσκ και Ζαπορίζια

Ουκρανία: Δύο νεκροί εξαιτίας ρωσικού πλήγματος στην περιφέρεια Ντνιπροπετρόφσκ
Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν ρωσικό drone έπληξε μίνι βαν στην περιφέρεια Ντιπροπετρόφσκ της νοτιοανατολικής Ουκρανίας , σύμφωνα με τις τοπικές αρχές. Το περιστατικό σημειώθηκε την Παρασκευή (26/6), προκαλώντας νέα ανησυχία για την ένταση των επιθέσεων στην περιοχή. Ο περιφερειάρχης Ολεξάντρ Χανζά ανέφερε σε ανάρτησή του στο Telegram ότι δώδεκα άνθρωποι, ανάμεσά τους δύο παιδιά, τραυματίστηκαν από την επιδρομή drones στη Νικόπολη. Οι τοπικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης κινητοποιήθηκαν άμεσα για τη μεταφορά των τραυματιών σε νοσοκομεία. Στην κοντινή περιφέρεια της Ζαπορίζια, ο περιφερειάρχης Ιβάν Φέντοροφ δήλωσε πως οι ρωσικές δυνάμεις εξαπέλυσαν τις προηγούμενες ώρες μπαράζ επιθέσεων, πλήττοντας διάφορα σημεία, συμπεριλαμβανομένης της ομώνυμης πόλης. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν αναφερθεί θύματα. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…

Λίβανος: Η συμφωνία με το Ισραήλ είναι «το πρώτο βήμα» για την αποκατάσταση της εθνικής κυριαρχίας
«Ορκιζόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να ενεργούμε μέχρι να επιτευχθεί αυτό. Δεν θα υπάρχει πλέον κατοχή, ούτε κρατούμενοι, ούτε υποτέλεια, ούτε κηδεμονία»