Yunan Postası

Γαστούνη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη οδηγό που παρέσυρε και σκότωσε σκύλο

Mononewsπριν από 5 ώρες

Διοικητικό πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και σκότωσε μικρόσωμη σκυλίτσα στη Γαστούνη. Σύμφωνα με τους δικηγόρους της 60χρονης, το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Πηνειού. Οι ίδιοι προανήγγειλαν ότι θα καταθέσουν έγγραφες αντιρρήσεις, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να προσφύγουν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου. Η μικρόσωμη σκυλίτσα, η Σίσσυ, ζούσε για χρόνια στην περιοχή και τη φρόντιζαν κάτοικοι της γειτονιάς. «Η Σίσσυ δεν ήταν απλώς ένα ακόμη αδέσποτο ζώο. Ήταν ένα κομμάτι της γειτονιάς μας, μια γνώριμη και αγαπημένη παρουσία για όσους τη συναντούσαν καθημερινά», είχαν δηλώσει κάτοικοι στο protothema.gr. Υπενθυμίζεται ότι η 60χρονη, μέσω των δικηγόρων της, είχε υποστηρίξει ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ζώο και πως δεν αντιλήφθηκε ότι η σκυλίτσα είχε παραμείνει στη μέση του δρόμου, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ξανά το όχημά της. Στη δήλωσή της ανέφερε ότι το βράδυ της 18ης Ιουνίου 2026 βρισκόταν στο αυτοκίνητό της μαζί με δύο ακόμη άτομα, μία φίλη και μία εξαδέλφη της, κινούνταν εντός της Γαστούνης σε δημοτική οδό όπου εκτελούνταν έργα και είδε μπροστά της ένα μικρό σκυλί.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Mononews

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις