Κικίλιας από Σύρο: Προτεραιότητα η ασφάλεια στα λιμάνια και η ενίσχυση των υποδομών
Τη σημασία της Σύρου ως διοικητικού, ναυτιλιακού και αναπτυξιακού κέντρου των Κυκλάδων, καθώς και την ανάγκη διαρκούς ενίσχυσης της ασφάλειας, των λιμενικών υποδομών και της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών υπογράμμισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας , κατά την επίσκεψή του στο νησί, όπου πραγματοποίησε σειρά συσκέψεων στο Λιμεναρχείο, στο Λιμενικό Ταμείο και στα ναυπηγεία της ONEX, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχο Λ.Σ. Χρήστο Κοντορουχά. Κατά τις συσκέψεις τέθηκαν ζητήματα που αφορούν στην αναπτυξιακή προοπτική του λιμένα της Ερμούπολης και των λιμενικών υποδομών της Σύρου. Ειδικότερα, συζητήθηκαν η πορεία του Master Plan του λιμένα της Ερμούπολης και άλλων τουριστικών υποδομών του νησιού, καθώς και η ενίσχυση της στελέχωσης του Λιμεναρχείου Σύρου, ενόψει της κορύφωσης της τουριστικής κίνησης. «Η Σύρος και η Ερμούπολη είναι η πρωτεύουσα των Κυκλάδων, με ένα ενεργό, σημαντικό λιμάνι, με τουρισμό, ακτοπλοΐα και εμπορική κίνηση, άρα, απαιτεί την προσοχή και τη φροντίδα μας.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο PowergameΣχετικές ειδήσεις

Ισραήλ – Λίβανος: Υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για την ειρήνη μετά από αμερικανική διαμεσολάβηση
Η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη μόνιμη παύση των εχθροπραξιών και την αποκατάσταση της σταθερότητας στα σύνορα
Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων
Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε… Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αλλάζω Θερμοσίφωνα 2026: Η κρίσιμη προθεσμία για τα voucher και οι νέοι δικαιούχοι
Σε νέα φάση ενίσχυσης περνά το πρόγραμμα « Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα » , καθώς περισσότεροι από 6.000 επιπλέον δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση, με τη συνολική δημόσια χρηματοδότηση για τις νέες εγκρίσεις να ξεπερνά τα 21,5 εκατ. ευρώ. Με τη δημοσιοποίηση του τέταρτου πίνακα υπαγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο συνολικός αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων υπερβαίνει πλέον τις 146.000. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού, δίνοντας τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να αντικαταστήσουν παλαιές και ενεργοβόρες εγκαταστάσεις με σύγχρονες λύσεις υψηλής ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μείωση κατανάλωσης και ενεργειακού κόστους Μέσα από το πρόγραμμα, οι ωφελούμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην αντικατάσταση υφιστάμενων συστημάτων θέρμανσης και θερμοσιφώνων , επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και περιορίζοντας το κόστος λειτουργίας των κατοικιών τους.…