ΟΠΕΚΕΠΕ: Καταδικάστηκαν οι 57 αγρότες από την Κρήτη – Αθωώθηκε μια αγρότης που επέστρεψε εντόκως τις επιδοτήσεις
Καταδικάστηκαν οι 57 αγρότες από την Κρήτη που δήλωναν καλλιέργειες στην Καστοριά, εισπράττοντας παράνομα, κατά τη Δικαιοσύνη, χιλιάδες ευρώ επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ . Αντίθετα, αθωώθηκε από κάθε κατηγορία μια αγρότης που επέστρεψε εντόκως τις κοινοτικές επιδοτήσεις που είχε εισπράξει. Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών κατά πλειοψηφία έκρινε ότι η παραγωγός δικαιούται να της αναγνωριστεί εξάλειψη του αξιοποίνου. Γύρισε πίσω περίπου 30.000 ευρώ, αποδεχόμενη ότι δεν εισέπραξε νόμιμα τις επιδοτήσεις. Το δικαστήριο θα ανακοινώσει την 1η Ιουλίου στους 57 καταδικασθέντες αν θα τους αναγνωρίσει τα ελαφρυντικά που ζήτησαν μέσω των δικηγόρων τους και τις ποινές που ία τους επιβληθούν. Άπαντες ήταν απόντες κατά την εκφώνηση της απόφασης. Για κάποιους από τους 57, το δικαστήριο μείωσε τα ποσά που κατά τα κατηγορητήρια έιχαν λάβει παράνομα ως επιδοτήσεις για δηλωμένες εκτάσεις στην Καστοριά προκειμένου να καλλιεργούν ελιές και αμυγδαλιές. Διαβάστε επίσης: Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Βαρύ το κατηγορητήριο για τους 7 συλληφθέντες – Διώκονται και για ανθρωποκτονία με δόλο Δημήτρης Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης του Υπ.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο MononewsΣχετικές ειδήσεις

Ισραήλ – Λίβανος: Υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για την ειρήνη μετά από αμερικανική διαμεσολάβηση
Η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη μόνιμη παύση των εχθροπραξιών και την αποκατάσταση της σταθερότητας στα σύνορα
Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων
Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε… Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αλλάζω Θερμοσίφωνα 2026: Η κρίσιμη προθεσμία για τα voucher και οι νέοι δικαιούχοι
Σε νέα φάση ενίσχυσης περνά το πρόγραμμα « Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα » , καθώς περισσότεροι από 6.000 επιπλέον δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση, με τη συνολική δημόσια χρηματοδότηση για τις νέες εγκρίσεις να ξεπερνά τα 21,5 εκατ. ευρώ. Με τη δημοσιοποίηση του τέταρτου πίνακα υπαγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο συνολικός αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων υπερβαίνει πλέον τις 146.000. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού, δίνοντας τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να αντικαταστήσουν παλαιές και ενεργοβόρες εγκαταστάσεις με σύγχρονες λύσεις υψηλής ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μείωση κατανάλωσης και ενεργειακού κόστους Μέσα από το πρόγραμμα, οι ωφελούμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην αντικατάσταση υφιστάμενων συστημάτων θέρμανσης και θερμοσιφώνων , επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και περιορίζοντας το κόστος λειτουργίας των κατοικιών τους.…