Reuters: Τα γεράκια καλούν τον Πούτιν να κλιμακώσει τον πόλεμο στην Ουκρανία
Οι Ρώσοι σκληροπυρηνικοί, εξοργισμένοι από τις ουκρανικές επιθέσεις με drones και θυμωμένοι από την αθέτηση όπως λένε της υπόσχεσης των ΗΠΑ να μεσολαβήσουν για τον τερματισμό του πολέμου με ευνοϊκούς όρους για τη Ρωσία, προτρέπουν τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν να εγκαταλείψει τη διπλωματία και να προχωρήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters. Οι εκκλήσεις να υιοθετηθούν πιο σκληρά μέτρα δεν είναι κάτι καινούργιο. Οι εθνικιστικές φωνές ζητούν εδώ και καιρό να γίνει γενική επιστράτευση, να καταστραφεί η κυβερνητική συνοικία του Κιέβου, να δολοφονηθεί ο πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι και να πραγματοποιηθούν επιθέσεις εναντίον ευρωπαϊκών εργοστασίων κατασκευής drones. Ορισμένοι σκληροπυρηνικοί έχουν μάλιστα καλέσει τον επικεφαλής του Κρεμλίνου να εξετάσει το ενδεχόμενο χρήσης τακτικών πυρηνικών όπλων. Ωστόσο, οι επιθέσεις της Ουκρανίας σε απομακρυσμένους στόχους αυτόν τον μήνα — με στόχο τη Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και την Κριμαία, καθώς και οι δύο, σύμφωνα με τη Ρωσία, φονικές επιθέσεις εναντίον επιβατικών λεωφορείων — έχουν οξύνει και εντείνει αυτές τις απαιτήσεις.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο MononewsΣχετικές ειδήσεις

Ισραήλ – Λίβανος: Υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για την ειρήνη μετά από αμερικανική διαμεσολάβηση
Η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη μόνιμη παύση των εχθροπραξιών και την αποκατάσταση της σταθερότητας στα σύνορα
Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων
Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε… Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αλλάζω Θερμοσίφωνα 2026: Η κρίσιμη προθεσμία για τα voucher και οι νέοι δικαιούχοι
Σε νέα φάση ενίσχυσης περνά το πρόγραμμα « Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα » , καθώς περισσότεροι από 6.000 επιπλέον δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση, με τη συνολική δημόσια χρηματοδότηση για τις νέες εγκρίσεις να ξεπερνά τα 21,5 εκατ. ευρώ. Με τη δημοσιοποίηση του τέταρτου πίνακα υπαγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο συνολικός αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων υπερβαίνει πλέον τις 146.000. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού, δίνοντας τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να αντικαταστήσουν παλαιές και ενεργοβόρες εγκαταστάσεις με σύγχρονες λύσεις υψηλής ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μείωση κατανάλωσης και ενεργειακού κόστους Μέσα από το πρόγραμμα, οι ωφελούμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην αντικατάσταση υφιστάμενων συστημάτων θέρμανσης και θερμοσιφώνων , επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και περιορίζοντας το κόστος λειτουργίας των κατοικιών τους.…