Ολυμπιακός: Ανανέωσε ο Γκαρθία, ήρθε ο Στουρνάρας, έφυγε ο Πασχαλάκης

Μια ανανέωση, μια μεταγραφή και μια αποχώρηση είχε η σημερινή ημέρα για την ομάδα του Ολυμπιακού. Συγκεκριμένα, παίκτης των Πειραιωτών θα συνεχίσει να είναι ο Ντάνι Γκαρθία, με την ΠΑΕ να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ισπανό μέσο. «Παραμένει ερυθρόλευκος ο Ντάνι Γκαρθία», αναφέρει η ανάρτηση του Ολυμπιακού, στα social media, για την παραμονή του Ισπανού στον Πειραιά. Ο 36χρονος μέσος που είναι ήδη δύο σεζόν στους Πειραιώτες μετράει 69 συμμετοχές με 1 γκολ και 2 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις. Η ανάρτηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τον Ντάνι Γκαρθία 🔴⚪️ Παραμένει ερυθρόλευκος ο Ντάνι Γκαρθία! / Dani García stays in the red & white family! pic.twitter.com/FVUWGJasVs — Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026 Παρελθόν ο Πασχαλάκης Αντίθετα με τον Ντάνι Γκαρθία παρελθόν αποτελεί από τους Πειραιώτες ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης. Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας στα social media: «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα». O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Σενεγάλη-Ιράκ 1-0: Γκολ για την Σενεγάλη στο 4′, κόκκινη για το Ιράκ στο 13′
Σενεγάλη και Ιράκ κοντράρονται για τον 9ο όμιλο του Μουντιάλ 2026 και η Σενεγάλη άνοιξε το σκορ μόλις στο 4ο λεπτό της αναμέτρησης, όταν μετά από κόρνερ ο Χαμπίμπ Ντιαρά με κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Στο 13’ το Ιράκ έμεινε με δέκα παίκτες, όταν Ρέμπιν Σουλάκα, ανέτρεψε τον Μανέ, λίγο πριν ο Σενεγαλέζος πατήσει την περιοχή και αποβλήθηκε.

Οι ΗΠΑ σκέφτονται να ζητήσουν τη διοργάνωση και του Μουντιάλ 2038, με 64 ομάδες!
Σύμφωνα με δηλώσεις του Άντριου Τζουλιάνι οι ΗΠΑ σκέφτονται σοβαρά να ζητήσουν και Παγκόσμιο Κύπελλο του 2038, έχοντας μάλιστα σκοπό να δαπανήσουν δυο δισεκατομμύρια δολάρια!
Προϊόν οπαδικής βίας η δολοφονία του 15χρονου στην Καλλιθέα: Διώξεις και για 18 γονείς
Η Ελληνική Αστυνομία εξιχνίασε την υπόθεση ανθρωποκτονίας του 15χρονου που σημειώθηκε το βράδυ της 24ης Ιουνίου στην Καλλιθέα. Προϊόν οπαδικής βίας η δολοφονία του 15χρονου στην Καλλιθέα: Διώξεις και για 18 γονείς - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ