Χρηματιστήριο: Επικράτησαν οι πωλητές για τέταρτη σερί συνεδρίαση – Εβδομαδιαία πτώση άνω του 1%
Σε χαμηλό τέμπο ολοκληρώθηκε η τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας για το Χρηματιστήριο Αθηνών . Οι πωλητές επικράτησαν οριακά, διατηρώντας τα ηνία για τέταρτη συνεχόμενη μέρα . Εύλογη χαρακτηρίζεται η διόρθωση από τους αναλυτές, με τον Γενικό Δείκτη να κινείται πλέον κάτω από το πρώτο σημείο αντίστασης (2.450 μονάδες) , λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση των 2.500 μονάδων (ρεκόρ 17 ετών – επίπεδα Νοεμβρίου 2009). Ωστόσο, διατηρεί κοντινή απόσταση από τις πρόσφατες κορυφές. Ειδικότερα, στη συνεδρίαση της Παρασκευής (26/6), ο Γενικός Δείκτης υποχώρησε κατά 2,33 μονάδες ή -0,1% και έκλεισε στις 2.449,29 μονάδες . Σε περίπου 15 μονάδες καθορίστηκε το εύρος διακύμανσης του δείκτη, με χαμηλό ημέρας τις 2.438,97 μονάδες και υψηλό ημέρας τις 2.454,01 μονάδες. Σε εβδομαδιαία βάση, ο ΓΔ κατέγραψε απώλειες -1,08% . Αντίθετα, ενισχύεται κατά +3,23% τον Ιούνιο, με άλλες δύο συνεδριάσεις να απομένουν για να ολοκληρωθεί ο μήνας. Σε +15,49% ανέρχεται η φετινή απόδοση. Εβδομαδιαία «βουτιά» 4% για τις τράπεζες Οι τράπεζες υποχώρησαν σήμερα κατά -0,53%, με τον κλαδικό δείκτη να ολοκληρώνει τη συνεδρίαση στις 2.734,21 μονάδες.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Newmoney.grΣχετικές ειδήσεις

Ισραήλ – Λίβανος: Υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για την ειρήνη μετά από αμερικανική διαμεσολάβηση
Η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη μόνιμη παύση των εχθροπραξιών και την αποκατάσταση της σταθερότητας στα σύνορα
Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων
Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε… Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αλλάζω Θερμοσίφωνα 2026: Η κρίσιμη προθεσμία για τα voucher και οι νέοι δικαιούχοι
Σε νέα φάση ενίσχυσης περνά το πρόγραμμα « Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα » , καθώς περισσότεροι από 6.000 επιπλέον δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση, με τη συνολική δημόσια χρηματοδότηση για τις νέες εγκρίσεις να ξεπερνά τα 21,5 εκατ. ευρώ. Με τη δημοσιοποίηση του τέταρτου πίνακα υπαγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο συνολικός αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων υπερβαίνει πλέον τις 146.000. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού, δίνοντας τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να αντικαταστήσουν παλαιές και ενεργοβόρες εγκαταστάσεις με σύγχρονες λύσεις υψηλής ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μείωση κατανάλωσης και ενεργειακού κόστους Μέσα από το πρόγραμμα, οι ωφελούμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην αντικατάσταση υφιστάμενων συστημάτων θέρμανσης και θερμοσιφώνων , επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και περιορίζοντας το κόστος λειτουργίας των κατοικιών τους.…