Oι μετοχές του υγειονομικού τομέα είναι έτοιμες για μεγάλο comeback
Οι μετοχές του τομέα της υγείας θεωρούνται συνήθως αμυντικές επενδύσεις. Όταν η αγορά βρίσκεται σε πτωτική πορεία, οι μετοχές αυτές σημειώνουν καλύτερες επιδόσεις. Αυτό δεν ισχύει φέτος, καθώς ο τεχνολογικός τομέας καθορίζει για άλλη μια φορά τη δυναμική και τον ρυθμό των κερδών. Ο τομέας έχει σημειώσει πτώση περίπου 1,5% από την αρχή του έτους, μια περίοδο κατά την οποία ο S&P 500 σημείωσε άνοδο σχεδόν 11%. Ο Nasdaq 100, με μεγάλη συμμετοχή εταιρειών τεχνολογίας, έχει αποδώσει ακόμη καλύτερα, σημειώνοντας άνοδο 21%. Ωστόσο, παρά τα αμυντικά χαρακτηριστικά τους, οι μετοχές του τομέα της υγείας είναι έτοιμες να περάσουν στην επίθεση , σύμφωνα με δύο εταιρείες της Wall Stree t. Σε αναλύσεις αυτό το μήνα, τόσο η UBS όσο και η Franklin Templeton ανέφεραν ότι ο τομέας αναμένεται να σημειώσει ανάκαμψη. Η UBS ανέφερε τρεις λόγους για τους οποίους εκτιμά τον κλάδο, ξεκινώντας από τα φάρμακα GLP-1 για την απώλεια βάρους. Τα φάρμακα αυτά αποτελούν τεράστιο μοχλό ανάπτυξης για τις μετοχές φαρμακευτικών εταιρειών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο του κλάδου. Δεύτερον, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τις εταιρείες του τομέα της υγείας να ανακαλύπτουν νέα φάρμακα ταχύτερα.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Newmoney.grΣχετικές ειδήσεις

Ισραήλ – Λίβανος: Υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για την ειρήνη μετά από αμερικανική διαμεσολάβηση
Η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη μόνιμη παύση των εχθροπραξιών και την αποκατάσταση της σταθερότητας στα σύνορα
Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων
Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε… Πυρηνικός σταθμός στην Ελβετία τέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας του καύσων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αλλάζω Θερμοσίφωνα 2026: Η κρίσιμη προθεσμία για τα voucher και οι νέοι δικαιούχοι
Σε νέα φάση ενίσχυσης περνά το πρόγραμμα « Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα » , καθώς περισσότεροι από 6.000 επιπλέον δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση, με τη συνολική δημόσια χρηματοδότηση για τις νέες εγκρίσεις να ξεπερνά τα 21,5 εκατ. ευρώ. Με τη δημοσιοποίηση του τέταρτου πίνακα υπαγωγής από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο συνολικός αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων υπερβαίνει πλέον τις 146.000. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού, δίνοντας τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να αντικαταστήσουν παλαιές και ενεργοβόρες εγκαταστάσεις με σύγχρονες λύσεις υψηλής ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μείωση κατανάλωσης και ενεργειακού κόστους Μέσα από το πρόγραμμα, οι ωφελούμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην αντικατάσταση υφιστάμενων συστημάτων θέρμανσης και θερμοσιφώνων , επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και περιορίζοντας το κόστος λειτουργίας των κατοικιών τους.…