Χάρτμουτ Σέρτσερ: Ο 88χρονος Γερμανός δημοσιογράφος που βρίσκεται στο 17ο Μουντιάλ της ζωής του

Ο Χάρτμουτ Σέρτσερ πηγαίνει στα Μουντιάλ από το 1962, ξεχωρίζει τον Πελέ και την κούρσα του Μαραντόνα το 1986... Κι όμως, υπάρχει ένας αθλητικός συντάκτης που ξεπερνά και τον Νίκο Κατσαρό σε εμπειρίες... Μουντιάλ. Το όνομα αυτού; Χάρτμουτ Σέρτσερ. Είναι ο Γερμανός δημοσιογράφος που πήγε στο 17ο Παγκόσμιο Κύπελλο της καριέρας του και βραβεύτηκε από τη FIFA για τη συνέπεια και την επιμονή του. Στα 88 του χρόνια, έχει ιστορίες από το Μουντιάλ του 1962, το οποίο ήταν και το πρώτο που παρακολούθησε από κοντά. Αυτές συνεχίζονται μέχρι σήμερα, μόνο που πλέον είναι και ο ίδιος... είδηση, με τους συναδέλφους του, αλλά και τον Γιούλιαν Νάγκελσμαν, να τον χειροκροτούν στην αίθουσα Τύπου. Σέρτσερ: Βραβεύτηκε από τη FIFA για το 17ο Μουντιάλ του Η Παγκόσμια Ομοσπονδία έκανε ένα συμβολικό δώρο στον Γερμανό. Ένα μικρό κύπελλο του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ως ένδειξη σεβασμού στη μεγάλη του πορεία. Από το 2018, του λένε πριν από κάθε διοργάνωση ότι θα είναι η τελευταία του, τον τιμούν για την πορεία του, όμως εκείνος συνεχίζει να ταξιδεύει. Ο Χάρτμουτ έχει ζήσει από κοντά τρεις κατακτήσεις Παγκοσμίου Κυπέλλου από τη Γερμανία.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Σενεγάλη-Ιράκ 1-0: Γκολ για την Σενεγάλη στο 4′, κόκκινη για το Ιράκ στο 13′
Σενεγάλη και Ιράκ κοντράρονται για τον 9ο όμιλο του Μουντιάλ 2026 και η Σενεγάλη άνοιξε το σκορ μόλις στο 4ο λεπτό της αναμέτρησης, όταν μετά από κόρνερ ο Χαμπίμπ Ντιαρά με κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Στο 13’ το Ιράκ έμεινε με δέκα παίκτες, όταν Ρέμπιν Σουλάκα, ανέτρεψε τον Μανέ, λίγο πριν ο Σενεγαλέζος πατήσει την περιοχή και αποβλήθηκε.

Οι ΗΠΑ σκέφτονται να ζητήσουν τη διοργάνωση και του Μουντιάλ 2038, με 64 ομάδες!
Σύμφωνα με δηλώσεις του Άντριου Τζουλιάνι οι ΗΠΑ σκέφτονται σοβαρά να ζητήσουν και Παγκόσμιο Κύπελλο του 2038, έχοντας μάλιστα σκοπό να δαπανήσουν δυο δισεκατομμύρια δολάρια!
Προϊόν οπαδικής βίας η δολοφονία του 15χρονου στην Καλλιθέα: Διώξεις και για 18 γονείς
Η Ελληνική Αστυνομία εξιχνίασε την υπόθεση ανθρωποκτονίας του 15χρονου που σημειώθηκε το βράδυ της 24ης Ιουνίου στην Καλλιθέα. Προϊόν οπαδικής βίας η δολοφονία του 15χρονου στην Καλλιθέα: Διώξεις και για 18 γονείς - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ