Δήμος Αθηναίων: Παραδόθηκαν οι μελέτες για την αναβάθμιση 20 σχολείων

Στο στάδιο της υλοποίησης προχωρά η ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων στον δήμο Αθηναίων καθώς ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για 20 σχολικές μονάδες, προϋπολογισμού 14,2 εκατ. ευρώ. Ύστερα από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, οι μελέτες παραδόθηκαν προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του δήμου και αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διαδικασία δημοπράτησης των έργων, σηματοδοτώντας την έναρξη εκτεταμένης παρέμβασης για την αναβάθμιση του σχολικού κτιριακού αποθέματος της πόλης. Το πρόγραμμα αφορά συνολικά 21.500 τ.μ. εκπαιδευτικών υποδομών με παρεμβάσεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, σε διαφορετικές γειτονιές της πόλης. Οι εργασίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, θερμομόνωση, αντικατάσταση κουφωμάτων, αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων φωτισμού και φωτοβολταϊκών, καθώς και μία σειρά από άλλες παρεμβάσεις, οι οποίες στο σύνολό τους αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά, όχι μόνο την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων, αλλά και τις συνθήκες καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολικό περιβάλλον.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών