Yunan Postası

Δήμος Αθηναίων: Παραδόθηκαν οι μελέτες για την αναβάθμιση 20 σχολείων

Iefimeridaπριν από 9 ώρες

Στο στάδιο της υλοποίησης προχωρά η ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων στον δήμο Αθηναίων καθώς ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για 20 σχολικές μονάδες, προϋπολογισμού 14,2 εκατ. ευρώ. Ύστερα από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, οι μελέτες παραδόθηκαν προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του δήμου και αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διαδικασία δημοπράτησης των έργων, σηματοδοτώντας την έναρξη εκτεταμένης παρέμβασης για την αναβάθμιση του σχολικού κτιριακού αποθέματος της πόλης. Το πρόγραμμα αφορά συνολικά 21.500 τ.μ. εκπαιδευτικών υποδομών με παρεμβάσεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, σε διαφορετικές γειτονιές της πόλης. Οι εργασίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, θερμομόνωση, αντικατάσταση κουφωμάτων, αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων φωτισμού και φωτοβολταϊκών, καθώς και μία σειρά από άλλες παρεμβάσεις, οι οποίες στο σύνολό τους αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά, όχι μόνο την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων, αλλά και τις συνθήκες καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολικό περιβάλλον.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις