Yunan Postası

«Τον χτύπαγε με το ξύλο της κούνιας, τον έκαιγε να βάλει μυαλό»: Τι είπε η μητέρα του Άγγελου για τον βασανισμό του παιδιού από τον σύντροφό της

Iefimeridaπριν από 7 ώρες

Η κατηγορούμενη βρέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης, ζητούσε συγγνώμη και λύγισε πρώτη φορά για τον 3χρονο Άγγελο. Με την περιγραφή της προσωπικής της διαδρομής από τα παιδικά της χρόνια έως τη γέννηση του Άγγελου ξεκίνησε την απολογία της ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου η 27χρονη κατηγορούμενη μητέρα του, αναφέρει το cretalive.gr. Ο δεύτερος κατηγορούμενος, ο 44χρονος σύντροφός της, απουσιάζει από το δικαστήριο, λόγω ασθένειας, όπως έκανε γνωστό ο συνήγορός του. Απαντώντας στις ερωτήσεις της προέδρου, η 27χρονη αναφέρθηκε στην παιδική και εφηβική της ηλικία, λέγοντας ότι μεγάλωσε με την οικογένειά της, φοίτησε στο σχολείο και στη συνέχεια ολοκλήρωσε σπουδές στην κομμωτική. Όπως κατέθεσε, εργάστηκε σε συνεργείο καθαρισμού με τη μητέρα της και μετά σε ψησταριά. Στην απολογία της ανέφερε και ότι από προηγούμενη σχέση είχε μείνει έγκυος, ωστόσο η κύηση διακόπηκε. Στη συνέχεια γνώρισε, μέσω Διαδικτύου, τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου. Όπως είπε, η γνωριμία τους εξελίχθηκε πολύ γρήγορα, καθώς έγιναν ζευγάρι από την πρώτη κιόλας ημέρα, ενώ το ίδιο βράδυ έμεινε μαζί του. Τρεις μήνες αργότερα έμεινε έγκυος στον Άγγελο.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις