Yunan Postası

Ευθυμίου για Αβραμόπουλο: Με εξέπληξε αρνητικά αλλά η ΝΔ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους

Iefimeridaπριν από 5 ώρες

«Μπορεί να αισθάνεται ότι πνίγεται από αυτή την άδικη αυτή κατάσταση, αλλά πολλές φορές έτσι χάνεις και το δίκιο σου έτσι» δήλωσε για τον Δ. Αβραμόπουλο η Άννα Ευθυμίου. Η υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 τόνισε ότι την εξέπληξε αρνητικά η επικοινωνιακή στάση του στο θέμα. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο νέο κόμμα Σαμαρά η κα Ευθυμίου είπε ότι δεν είναι ευχάριστη κατάσταση, ότι πληγώνει τους ψηφοφόρους της ΝΔ αλλά μπορεί να δημιουργήσει και αντανακλαστικά συσπείρωσης. Όσον αφορά στο κόμμα Τσίπρα η υφυπουργός Εργασίας είπε ότι κρύβει τη δυσκολία της πραγματικής κατάστασης πίσω από την ευκολία των λόγων. Για Αβραμόπουλο «Είναι διαφορετική η ουσία της υπόθεσης, στην οποία έχει πει ότι είναι φορολογημένα, είναι δηλωμένα, έχει πάρει την άδεια από την κ. φον ντερ Λάιεν αλλά και διαφορετική η επικοινωνία του ζητήματος, εμένα με εξέπληξε αρνητικά ιδίως η φράση ότι αυτό είναι «μπούρδες», και ότι «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν», και με ότι άλλο συνέχισε.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Ίδια είδηση, διαφορετική ματιά

Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:

Σχετικές ειδήσεις