Yunan Postası

Δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου: «Θα μπορούσα να τον έχω σώσει… Ζητάω χίλια συγγνώμη που δεν φύγαμε…»

Ta Neaπριν από 6 ώρες

Με μια εκτενή αναφορά στην προσωπική της πορεία, από τα παιδικά χρόνια έως τη γέννηση του μικρού Άγγελου, ξεκίνησε την απολογία της ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου η 27χρονη μητέρα του, η οποία κατηγορείται για την υπόθεση του θανάτου του 3χρονου αγοριού , που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο. Όπως αναφέρει το cretalive.gr , απαντώντας στις ερωτήσεις της προέδρου, η 27χρονη Ελευθερία (Ρέα) περιέγραψε την παιδική και εφηβική της ζωή, αναφέροντας ότι μεγάλωσε με την οικογένειά της, ολοκλήρωσε σπουδές στην κομμωτική και εργάστηκε αρχικά σε συνεργείο καθαρισμού και αργότερα σε ψησταριά. Επισήμανε επίσης, ότι είχε μείνει έγκυος από προηγούμενη σχέση, ωστόσο η κύηση διακόπηκε. Στη συνέχεια, όπως κατέθεσε, γνώρισε μέσω διαδικτύου τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου . Η γνωριμία τους εξελίχθηκε ραγδαία, καθώς έγιναν ζευγάρι από την πρώτη ημέρα και λίγους μήνες αργότερα έμεινε έγκυος. Το ζευγάρι διέμενε στο σπίτι της οικογένειας του βιολογικού πατέρα, χωρίς κανείς από τους δύο να εργάζεται εκείνη την περίοδο. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις