Λαμία: Ορκίστηκαν μαζί με τους άνδρες συναδέλφους τους οι πρώτες γυναίκες οπλίτες του Ελληνικού Στρατού

Συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν μετά το τέλος της ορκωμοσίας νεοσυλλέκτων στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ) Λαμίας, με ιδιαίτερη αναφορά στις πρώτες γυναίκες εθελόντριες που παρουσιάστηκαν στον Ελληνικό Στρατό, σηματοδοτώντας ένα ξεχωριστό γεγονός για τις Ένοπλες Δυνάμεις. Η τελετή πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/06/26) παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη , του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη , του Γενικού Επιθεωρητή Στρατού Αντιστράτηγου Σταύρου Παπασταθόπουλου , καθώς και εκπροσώπων των τοπικών αρχών και συγγενών των νεοσυλλέκτων της 2026 Β’ ΕΣΣΟ. Τους επισήμους υποδέχθηκε ο Διοικητής του ΚΕΥΠ Συνταγματάρχης (ΥΠ) Χρήστος Αθάνατος σε ένα στρατόπεδο που υποδέχθηκε με επιτυχία και τις πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Ελληνικού Στρατού. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) INTIME NEWS / ΥΠΕΘΑ/ΔΝΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Με υπερηφάνεια άνδρες και γυναίκες ορκίστηκαν πίστη στην πατρίδα , ενώ οι οικογένειές τους, που είχαν κατακλύσει το στρατόπεδο, τους παρακολούθησαν γεμάτοι συγκίνηση και καμάρι.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών