Yunan Postası

Η ψυχική υγεία αποκτά το δικό της σπίτι στη Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα

Newsbeastπριν από 8 ώρες

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της ψυχικής υγείας και της κοινωνικής συνοχής προχώρησαν ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Ε.Ε.Σ.) και ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας υπογράφοντας τη Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026, Μνημόνιο Συνεργασίας για τη δημιουργία και λειτουργία «Κέντρου Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης και Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Οικογένειας» στην περιοχή. Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, κ. Ιωάννης Τομπούλογλου και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός, επισφραγίζοντας μια στρατηγική συνεργασία με επίκεντρο την υποστήριξη παιδιών, εφήβων και οικογενειών που αντιμετωπίζουν σύγχρονες ψυχοκοινωνικές προκλήσεις. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Δήμος παραχωρεί στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό δημοτικό ακίνητο επί των οδών Μαραθώνος 14 και Ραιδεστού στη Νέα Χαλκηδόνα, συμπεριλαμβανομένου του υπογείου χώρου του κτιρίου, για χρονικό διάστημα δέκα ετών με δυνατότητα παράτασης. Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός θα αναλάβει με ίδιους πόρους τη διαμόρφωση και ανακαίνιση του χώρου, ώστε να καταστεί πλήρως λειτουργικός και προσβάσιμος για τους πολίτες. Το νέο Κέντρο του […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις