Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ Λαμίας οι πρώτες γυναίκες-εθελόντριες στις Ένοπλες Δυνάμεις

Παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6/26) στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών – εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ). Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών – οπλιτών. Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών