Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ χαρακτηρίζει το ιρανοαμερικανικό πρωτόκολλο συμφωνίας δήλωση «ήττας» για το Ισραήλ και τις ΗΠΑ

Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ, o Ναΐμ Κάσεμ, χαρακτήρισε σήμερα το πρωτόκολλο συμφωνίας Ιράν-ΗΠΑ, που οδήγησε σε κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο, «δήλωση ήττας» της Ουάσινγκτον και του Ισραήλ και ζήτησε την άνευ όρων αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τη χώρα του. «Ήθελαν έναν μεγάλο πόλεμο (…) για να εξαλείψουν την ύπαρξή μας», «καταφέραμε να σταματήσουμε την επίθεση αυτή και να εξασφαλίσουμε μια μεγάλη νίκη», δήλωσε ο Ναΐμ Κάσεμ σε τηλεοπτικό διάγγελμα για την Ασούρα, ημέρα πένθους για τον θάνατο του Χουσέιν, μίας σημαντικής μορφής του σιιτικού ισλάμ, χαιρετίζοντας τη σταθερότητα που επέδειξε το Ιράν προκειμένου να καταλήξει σε πρωτόκολλο συμφωνίας «που είναι μία επίσημη δήλωση της ήττας της Αμερικής και του Ισραήλ». «Το Ισραήλ δεν έχει άλλη επιλογή από το να αποσυρθεί πλήρως από κάθε εκατοστό της λιβανέζικης γης μας (…) Το Ισραήλ πρέπει να αποχωρήσει χωρίς όρους», πρόσθεσε.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών