Στα δικαστήρια ο Μάρκος Σεφερλής με τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ – «Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου»

Στα δικαστήρια βρέθηκε και πάλι ο Μάρκος Σεφερλής, ο οποίος κατηγορεί τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. «Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου», δήλωσε ο ηθοποιός. Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή «Super Κατερίνα», ο κουμπάρος του Μάρκου Σεφερλή καταδικάστηκε πρωτόδικα σε πέντε χρόνια κάθειρξη. Ωστόσο, άσκησε έφεση και η υπόθεση εκδικάζεται σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου. «Σήμερα τελειώνει όλη αυτή η ιστορία. Ξεκίνησε πριν από έναν μήνα περίπου, διακόπηκε λόγω ωραρίου. Σήμερα είμαστε στο τελικό στάδιο της δίκης και περιμένουμε την απόφαση του δικαστηρίου. Ήδη πρωτοβάθμια έχει καταδικάσει σε πέντε χρόνια κάθειρξη και όχι απλά φυλάκιση, κάθειρξη, που σημαίνει ότι αν μείνει η ποινή η ίδια πάει κατευθείαν φυλακή, αν μειωθεί πληρώνει τη φυλακή. Μετά ακολουθεί το αστικό δικαστήριο το οποίο περιμένει την απόφαση αυτού του δικαστηρίου, όπου εκεί ζητώ πάλι τα χρήματά μου. Είναι άλλο δικαστήριο εκείνο. Αυτό σήμερα είναι το ποινικό, αν θα πάει φυλακή ή όχι», δήλωσε πριν από το δικαστήριο ο Μάρκος Σεφερλής. «Όλοι οι κατηγορούμενοι […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών