Yunan Postası

«Ο Αδριανός τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι στο διάστημα»: Ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης και το μήνυμα Μητσοτάκη

Newsbeastπριν από 6 ώρες

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε συζήτηση με τον Αδριανό Γολέμη, γιατρό διαστημικών αποστολών και εκπαιδευόμενο αστροναύτη που εντός διετίας θα γίνει ο πρώτος Έλληνας ο οποίος θα μετάσχει σε αποστολή στο διάστημα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα». Την εκδήλωση διοργάνωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και τη συζήτηση συντόνισε ο αστροφυσικός Παύλος Καστανάς. Στην εισαγωγική του τοποθέτηση, αναφερόμενος στα βήματα που έχει κάνει η Ελλάδα στον τομέα του διαστήματος και στις προοπτικές για το μέλλον, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε: «Καταρχάς, θέλω να εκφράσω την πολύ μεγάλη χαρά μου που βρίσκομαι σήμερα σε μία εκδήλωση η οποία πιστοποιεί το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει κάνει σημαντικά βήματα, θα τολμούσα να πω και άλματα, τα τελευταία χρόνια ως προς τη διαστημική μας πολιτική. Δεν νομίζω ότι πολλοί το 2019 θα φαντάζονταν ότι η Ελλάδα θα βρισκόταν εκεί που είναι σήμερα, με αρκετούς δορυφόρους στο διάστημα, με ένα πολύ δυναμικό […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις