Yunan Postası

Μητσοτάκης: Είναι πολύ σημαντικό να απομακρύνουμε τα παιδιά μας από τις οθόνες

Newsbeastπριν από 6 ώρες

Η ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων, η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και η ανάγκη για μεγαλύτερη λογοδοσία των ψηφιακών πλατφορμών βρέθηκαν στο επίκεντρο της τοποθέτησης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, κατά τη διάρκεια του SNF Nostos 2026. Ο πρωθυπουργός συμμετείχε σε συζήτηση με θέμα «Διεθνής Πρωτοβουλία για την Υγεία του ΙΣΝ: Εστιάζοντας στην ψυχική υγεία», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με συντονιστή τον πρόεδρο του Ιδρύματος, Ανδρέα Κ. Δρακόπουλο. Στον χαιρετισμό που απηύθυνε μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε: «Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Ανδρέα, και ευχαριστώ την υπέροχη ομάδα των ομιλητών γι’ αυτή την εξαιρετικά διαφωτιστική συζήτηση. Θα ήθελα, καταρχάς, να αναγνωρίσω το τεράστιο έργο που έχει επιτελέσει το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στην Ελλάδα. Ανδρέα, σου είμαστε βαθιά ευγνώμονες για όλα όσα έχεις κάνει για τη χώρα, όχι μόνο για αυτό το υπέροχο Κέντρο και τα νοσοκομεία που χτίζεις, αλλά και για τη δέσμευσή σου να επενδύεις στους ανθρώπους, γιατί […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις