Η φρίκη που έζησε ο 3χρονος Άγγελος στη σύντομη ζωή του – Όσα είπε στην απολογία της η 27χρονη μητέρα του

Περιστατικά βίας περιέγραψε στην απολογία της η 27χρονη μητέρα του 3χρονου Άγγελου, η οποία ζήτησε συγγνώμη, δηλώνοντας πως ακόμη δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του παιδιού της. Η δίκη για τον θάνατο του μικρού Άγγελου, μία υπόθεση που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, συνεχίστηκε το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου. Σήμερα αναμενόταν να απολογηθούν η 27χρονη μητέρα του παιδιού και ο τότε σύντροφός της, ο 44χρονος κατηγορούμενος, για όσα τους αποδίδονται στην υπόθεση. Ωστόσο, ο 44χρονος δεν βρέθηκε στα δικαστήρια του Ηρακλείου, επικαλούμενος προβλήματα υγείας. Η διαδικασία συνεχίστηκε με την κατάθεση καθηγητή Ψυχιατρικής, ο οποίος έχει προταθεί ως μάρτυρας από την υπεράσπιση της 27χρονης μητέρας. Ο καθηγητής ανέφερε ότι εξέτασε την πρώτη κατηγορούμενη συνολικά τρεις φορές, μετά το έγκλημα, ενώ εκείνη κρατούνταν στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού. Όπως είπε, η αξιολόγησή του επιβεβαιώνει και προηγούμενες εκτιμήσεις που είχαν γίνει για την 27χρονη όταν ήταν μικρή, από το Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία». Σύμφωνα με τον ίδιο, η 27χρονη […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών