Yunan Postası

Η πρώην πρώτη κυρία της Νότιας Κορέας καταδικάστηκε σε κάθειρξη 7 ετών για διαφθορά

Newsbeastπριν από 5 ώρες

Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, που ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς, σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία. Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα. Το δικαστήριο δήλωσε ότι η Κιμ Κέον Χε «είχε δεχθεί χωρίς δισταγμό αντικείμενα αξίας που ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα δυσκολευόταν να αποκτήσει στη ζωή του». Η ίδια ήδη εκτίει ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών για χειραγώγηση μετοχών και διαφθορά, η οποία αυξήθηκε τον Απρίλιο ύστερα από την καταδίκη της σε 20 μήνες φυλάκισης σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο τον Ιανουάριο. Για αυτή τη δεύτερη υπόθεση διαφθοράς, στην πρώην πρώτη κυρία ασκήθηκε δίωξη τον Δεκέμβριο για επιπλέον κατηγορίες, όπως το ότι δέχθηκε κοσμήματα συνολικής αξίας 103 εκατ. γουόν (σχεδόν 59.000 ευρώ). Σε αυτά περιλαμβάνονταν ένα κολιέ Van Cleef & Arpels, μια καρφίτσα Tiffany & Co. […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις