Yunan Postası

Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Στρατό -Δείτε εικόνες και βίντεο

Iefimeridaπριν από 8 ώρες

Στις αρχές Ιουνίου οι πρώτες εθελόντριες κατατάχθηκαν στον Ελληνικό Στρατό και το πρωί της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία τους. Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών - εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ). Τα κίνητρα για τις γυναίκες που αποφάσισαν να στρατευτούν είναι αρκετά και αφορούν αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία, μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αλλά και πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό). Επιπλέον, η πρόσβαση σε παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κ.λπ.).

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Ίδια είδηση, διαφορετική ματιά

Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:

Σχετικές ειδήσεις