Yunan Postası

Εκτός λογαριασμών ρεύματος η πληρωμή των δημοτικών τελών -Στα σκαριά νέο σύστημα είσπραξής τους

Iefimeridaπριν από 8 ώρες

Στον διαχωρισμό της είσπραξης των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος προσανατολίζεται η κυβέρνηση κατά το μοντέλο του ΕΝΦΙΑ, όπως ανακοίνωσε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος. Παρεμβαίνοντας στην Ολομέλεια κατά τη συζήτηση του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο Θεόδωρος Λιβάνιος κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση που στην ουσία προετοιμάζει το έδαφος για τη δημιουργία άλλου «καναλιού» είσπραξης των τελών από τους δήμους. Όπως εξήγησε, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προβλέπεται «να υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της ΔΕΗ, αλλά μέσω και άλλων τρόπων» εν ευθέτω χρόνω. Στόχος το νέο σύστημα να εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου Απαραίτητη προϋπόθεση για το επόμενο αυτό βήμα είναι η δημιουργία του ανάλογου μηχανισμού είσπραξης από τους δήμους, όπως με τον ΕΝΦΙΑ που πληρώνεται μέσω της ΑΑΔΕ. Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται για ένα αίτημα τόσο των εταιρειών ενέργειας όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Στόχος η εφαρμογή του νέου συστήματος από την 1η Ιανουαρίου 2028.

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις