«Η "Μουριά" είναι η ζωή μου, πέρασαν γενιές και γενιές»: Η έκκληση του ιδιοκτήτη για να μην κλείσει το καφενείο στα Εξάρχεια

Το εμβληματικό καφενείο "Η ΜΟΥΡΙΑ", στην συμβολή των οδών Χ.Τρικούπη και Καλλιδρομίου, στα Εξάρχεια, θα κλείσει μετά από 111 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Ο 7ος κατά σειρά ιδιοκτήτης του καφενείου, Χρήστος Βάνας, ενημερώθηκε από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου, ότι το καφενείο πρέπει να κλείσει, για να αλλάξει η χρήση του, να μετατραπεί σε φαρμακείο. Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στους θαμώνες αλλά και στους περαστικούς πελάτες του καφενείου, οι οποίοι είχαν και τη σχετική ιδέα για τη συλλογή υπογραφών. «Η Μουριά είναι η ζωή μου» Ο Χρήστος Βάνας - από το 1982 - κάθε μέρα ανεβάζει τα ρολά στη «Μουριά» του λίγο μετά τις 7 το πρωί και πολύ πριν ανοίξουν γύρω του τα περισσότερα από τα καταστήματα. «Μόνος μου επέλεξα να έρθω, μου άρεσε αυτή η δουλειά. Έχω ζήσει πολύ ωραίες αναμνήσεις και τώρα προσπαθώ επειδή το αγαπάω αυτό το καφενείο να κατοχυρωθεί ως διατηρητέο. Είναι η ζωή μου», λέει μιλώντας στο στο Orange Press Agency, έχοντας πίσω του στους τοίχους φωτογραφίες από παλιά μαζέματα στη Μουριά. Στους τοίχους βρίσκονται επίσης σχέδια από πολλούς σκιτσογράφους. Ένα του Στάθη φαίνεται να ταιριάζει απόλυτα στην περίσταση.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών