Yunan Postası

Η βόλτα του Κυριάκου Μητσοτάκη στην πλατεία Νέας Σμύρνης: Selfies, φιλιά, αγκαλιές με κατοίκους -Έπαιξε και τάβλι, δείτε βίντεο

Iefimeridaπριν από 6 ώρες

Επίσκεψη στη Νέα Σμύρνη πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τη συζήτηση με τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη, Αδριανό Γολέμη. Ο πρωθυπουργός, αρχικά, επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις του Milon Camp, του θερινού αθλητικού προγράμματος του ιστορικού Αθλητικού Ομίλου Νέας Σμύρνης «Μίλων», όπου φιλοξενούνται καθημερινά αθλητικές και δημιουργικές δραστηριότητες για παιδιά. Έπειτα ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με μέλη του Πολιτιστικού Ομίλου Φίλων Τάβλι Νέας Σμύρνης στο Καφέ Lume. Μάλιστα, ο πρωθυπουργός κάθισε στο τραπέζι και έπαιξε τάβλι. Στη συνέχεια έκανε βόλτα στην οδό Ομήρου, τον δρόμο της κεντρικής αγοράς, όπου συνομίλησε με πολίτες και καταστηματάρχες. «Περνάτε καλά; Εντάξει; Για το καλοκαίρι έτοιμοι;» ρώτησε μια παρέα πολιτών που καθόταν στο καφέ. Εκείνοι τον ρώτησαν αν είναι έτοιμος ο ίδιος για το καλοκαίρι, με τον κ. Μητσοτάκη να απαντά: «Εμείς δεν έχουμε καλοκαίρι, εμείς τρέχουμε μόνο. […] Να φορτίσετε μπαταρίες το καλοκαίρι. […] Σας βλέπω όλους έτοιμους και έτοιμες, σε απόλυτη κινητοποίηση αυτό θέλουμε». Τον πρωθυπουργό συνόδευαν ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, ο γενικός γραμματέας της ΝΔ Κωνσταντίνος Κυρανάκης και ο Τάσος Γαϊτάνης.

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις