Άρης: Η επένδυση στη φουρνιά της Κ-19

Η προετοιμασία του Αρη αρχίζει σε περίπου δέκα ημέρες και ανάμεσα στις αποφάσεις που έχουν ληφθεί ενόψει της νέας σεζόν, έχει προστεθεί και αυτή των «μικρών». Επί της ουσίας η ομάδα… σφράγισε τις αποφάσεις του Μιχάλη Γρηγορίου που υπήρχαν από καιρό και αφορούσαν τους παίκτες της Κ-19 οι οποίοι θα προβιβαστούν στην πρώτη ομάδα τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο έλληνας τεχνικός θέλει να αξιοποιήσει την περσινή φουρνιά της 2ης ομάδας, η οποία έφτασε μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου και έχασε στις λεπτομέρειες από τον ΠΑΟΚ. Αντωνιάδης (αριστερό μπακ), Σιταράς (κεντρικός αμυντικός) και Καραμανλής (επιθετικός) είναι οι προσωπικές επιλογές του Γρηγορίου για να συμμετέχουν στη φετινή προετοιμασία και πιθανότατα να υπογράψουν επαγγελματικά συμβόλαια. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Μαζί με τους Παπασαραφιανό, Κάμτση και Χαρούπα ο Αρης σχηματοποιεί έναν κορμό «μικρών» που θα φανεί χρήσιμος τη νέα σεζόν, από τη στιγμή που στο Κύπελλο είναι υποχρεωτική η παρουσία δύο νεαρών στην ενδεκάδα.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Σενεγάλη - Ιράκ: Για το... αντίο με ψηλά το κεφάλι στο Τορόντο, σέντρα στις 22:00
Σενεγάλη και Ιράκ είναι χωρίς βαθμό στον 9ο όμιλο και αποχαιρετούν το Μουντιάλ 2026 - Μετάδοση από ΕΡΤ 1

Ολυμπιακός: Ανακοινώθηκε η επιστροφή του Δημήτρη Στουρνάρα
Ο Δημήρης Στουρνάρας προέρχεται από τις ακαδημίες των Πειραιωτών ενώ έχει αγωνιστεί επίσης και στον Πανιώνιο

Μουντιάλ 2026: Γυναίκα έκανε πρόταση γάμου στον σύντροφό της στον αγώνα Τυνησία-Ολλανδία, δείτε βίντεο
Εκείνη γονάτισε του πρόσφερε το δαχτυλίδι και εκείνος είπε το πολυπόθητο «ναι»