Yunan Postası

Άρης: Η επένδυση στη φουρνιά της Κ-19

Ta Neaπριν από 7 ώρες

Η προετοιμασία του Αρη αρχίζει σε περίπου δέκα ημέρες και ανάμεσα στις αποφάσεις που έχουν ληφθεί ενόψει της νέας σεζόν, έχει προστεθεί και αυτή των «μικρών». Επί της ουσίας η ομάδα… σφράγισε τις αποφάσεις του Μιχάλη Γρηγορίου που υπήρχαν από καιρό και αφορούσαν τους παίκτες της Κ-19 οι οποίοι θα προβιβαστούν στην πρώτη ομάδα τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο έλληνας τεχνικός θέλει να αξιοποιήσει την περσινή φουρνιά της 2ης ομάδας, η οποία έφτασε μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου και έχασε στις λεπτομέρειες από τον ΠΑΟΚ. Αντωνιάδης (αριστερό μπακ), Σιταράς (κεντρικός αμυντικός) και Καραμανλής (επιθετικός) είναι οι προσωπικές επιλογές του Γρηγορίου για να συμμετέχουν στη φετινή προετοιμασία και πιθανότατα να υπογράψουν επαγγελματικά συμβόλαια. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Μαζί με τους Παπασαραφιανό, Κάμτση και Χαρούπα ο Αρης σχηματοποιεί έναν κορμό «μικρών» που θα φανεί χρήσιμος τη νέα σεζόν, από τη στιγμή που στο Κύπελλο είναι υποχρεωτική η παρουσία δύο νεαρών στην ενδεκάδα.

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις