Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – Η Ελλάδα βγαίνει εκτός πλανήτη

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει σημειώσει «σημαντικά βήματα, ακόμη και άλματα» στον τομέα του Διαστήματος εξέφρασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης , στη συζήτησή του με τον ιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη , στο πλαίσιο της εκδήλωσης « Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα » . Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι ελάχιστοι το 2019 θα μπορούσαν να φανταστούν πως σήμερα η χώρα θα διέθετε δορυφόρους, ένα δυναμικό οικοσύστημα επιχειρήσεων διαστημικών τεχνολογιών και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 350 εκατ. ευρώ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης για τις επόμενες δράσεις τετραετίας. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Όπως ανέφερε, οι διαστημικές εφαρμογές προσφέρουν απτά οφέλη στην καθημερινότητα, συμβάλλοντας στην έγκαιρη ανίχνευση πυρκαγιών και φυσικών καταστροφών, ενώ ενισχύουν τις εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών εταιρειών που αναπτύσσουν σχετικές τεχνολογίες.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών