Yunan Postası

Με 20 ομάδες η EuroLeague, «κλείδωσε» συμμετοχή η Μπεσίκτας

Ta Neaπριν από 6 ώρες

Η σημερινή δια ζώσης συνεδρίαση της EuroLeague αναμένεται να φέρει και επίσημα την επικύρωση της συμμετοχής της Μπεσίκτας στη διοργάνωση της νέας αγωνιστικής περιόδου, καλύπτοντας το κενό που αφήνει η Μονακό. Στα πρώτα σενάρια είχε εξεταστεί το ενδεχόμενο η σεζόν να διεξαχθεί με 19 ομάδες, κάτι που θα οδηγούσε αναγκαστικά σε μία ομάδα που θα είχε ρεπό σε κάθε αγωνιστική. Ωστόσο, η επιλογή αυτή φαίνεται πως εγκαταλείπεται, με την τουρκική ομάδα να παίρνει τελικά το εισιτήριο για την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έπαιξε η απόφαση της Μπουργκ να μην κάνει χρήση του δικαιώματος συμμετοχής που είχε αποκτήσει ως κάτοχος του EuroCup. Την ίδια στιγμή, οι μέτοχοι της ECA αναμένεται να δώσουν το «πράσινο φως» και στο πλάνο διεύρυνσης της EuroLeague σε 24 συλλόγους από τη σεζόν 2027/28. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Η συγκεκριμένη αλλαγή θα συνοδευτεί και από νέο αγωνιστικό μοντέλο, το οποίο προβλέπει τη δημιουργία περιφερειών.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις