Ο Έλληνας αστροναύτης, Ανδριανός Γολέμης, στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό μέσα στην επόμενη διετία

Ένα νέο κεφάλαιο για την ελληνική παρουσία στο Διάστημα ανοίγει με την προγραμματισμένη αποστολή του πρώτου Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS), η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Την ανακοίνωση έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης « Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα », παρουσιάζοντας τη νέα εθνική στρατηγική για τον διαστημικό τομέα. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Ο υποψήφιος Έλληνας αστροναύτης, ιατρός διαστημικών αποστολών Αδριανός Γολέμης , αναμένεται να συμμετάσχει σε αποστολή στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, η οποία θα συνδυάζει τον υψηλό συμβολισμό με ουσιαστικό επιστημονικό περιεχόμενο, καθώς θα συνοδεύεται από ελληνικά ερευνητικά προγράμματα σε συνθήκες μικροβαρύτητας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε την αποστολή « πρωτοβουλία με συμβολική και ουσιαστική αξία », σημειώνοντας ότι η Ελλάδα επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της στον ευρωπαϊκό και διεθνή διαστημικό χάρτη.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Συμμορία διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής – Δύο συλλήψεις
Η αστυνομία πραγματοποίησε συντονισμένη επιχείρηση σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι - Εντοπίστηκαν ναρκωτικά και μεγάλο χρηματικό ποσό

Η παγίδα της κλιμάκωσης: Γιατί το Κρεμλίνο επιλέγει το πεδίο της μάχης και αγνοεί την τακτική του Κιέβου
Η στάση του Βλαντίμιρ Πούτιν δεν υπαγορεύεται από ανοχή ή δισταγμό, αλλά από αυστηρό γεωπολιτικό ορθολογισμό.

Η ακρίβεια «κόβει» τις διακοπές στους Γερμανούς
Χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν χρήματα ούτε για μία εβδομάδα διακοπών