Yunan Postası

Το αντίο του Μοντέρο στην Βαλένθια: «Στην καρδιά μου θα υπάρχει πάντα η ομάδα, σας ευχαριστώ για όλα» (vid)

Ta Neaπριν από 7 ώρες

Ο Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με τη φανέλα της Βαλένθια , κατακτώντας το πρωτάθλημα Ισπανίας κόντρα στην Μπαρτσελόνα. Αφού πρωταγωνίστησε στους τελικούς της ACB αποχαιρέτησε τους φίλους των «νυχτερίδων» με ομιλία του κατά τη διάρκεια της φιέστας. Όλα δείχνουν ετοιμάζει βαλίτσες για Ελλάδα, καθώς θα αποτελέσει παίκτη του Ολυμπιακού είπε το δικό του «αντίο» με λόγια καρδιάς προς τον κόσμο της Βαλένθια. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) Μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η Βαλένθια θα ζει πάντα στην καρδιά μου, ακόμη κι αν οι δρόμοι μας πρέπει να χωρίσουν. Στην καρδιά μου θα υπάρχει για πάντα η Βαλένθια. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα». Jean Montero se despide del Valencia Basket “Valencia siempre va a vivir en mi corazón, aunque los caminos se tengan que separar. En mi corazón siempre va a estar el Valencia, muchas gracias por todo” pic.twitter.com/Tn61gnOyLA — Eurohoops España (@EurohoopsES) June 25, 2026

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις