Yunan Postası

Καύσωνας στη Γαλλία: Απαγορεύουν την κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους στο Παρίσι

Ta Neaπριν από 5 ώρες

Οι κάτοικοι του Παρισιού δεν θα μπορούν να καταναλώνουν αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από το μεσημέρι και μετά, αύριο Παρασκευή. Το μέτρο αποφασίστηκε από τις αρχές σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα προβλήματα υγείας που προκαλεί ο καύσωνας ο οποίος πλήττει τη Γαλλία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης, σύμφωνα με δήλωση του αρχηγού της αστυνομίας της γαλλικής πρωτεύουσας. Διαβάστε ακόμα: Και με πλημμύρες θα τελειώσει: Ο αλλόκοτος μηχανισμός που ψήνει την Ευρώπη και ποιανού η σειρά έρχεται googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); }); googletag.cmd.push(function() {googletag.display('300x250_middle_1')}) «Θα εκδώσω απόψε διάταξη, η οποία θα προβλέπει την απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ σε δημόσιους χώρους αύριο, από το μεσημέρι και έπειτα. Όπως γνωρίζετε, η κατανάλωση αλκοόλ με τον ήλιο να καίει μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις», ανέφερε ο αρχηγός της αστυνομίας του Παρισιού Πατρίς Φορ στο τηλεοπτικό δίκτυο BFM TV.

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις