Χρυσός, ασήμι και bitcoin «υποφέρουν» λόγω Κέβιν Γουόρς
Η κατάρρευση του «debasement trade» επιταχύνθηκε σημαντικά την περασμένη εβδομάδα, και οι εξοργισμένοι επενδυτές μπορούν να ρίξουν το φταίξιμο στον πρόεδρο της Fed, Κέβιν Γουόρς . Οι τιμές του χρυσού, του αργύρου και του bitcoin υποχώρησαν κάτω από τα βασικά ψυχολογικά επίπεδα την Τετάρτη, με τον χρυσό να πέφτει κάτω από τα 4.000 δολάρια ανά ουγγιά για πρώτη φορά σε επτά μήνες και το ασήμι να σπάει το όριο των 60 δολαρίων ανά ουγγιά για πρώτη φορά μετά από περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με στοιχεία της FactSet . Το bitcoin επίσης υποχώρησε κάτω από τα 60.000 δολάρια για πρώτη φορά από τα τέλη του 2024. Η ενίσχυση του δολαρίου ΗΠΑ και οι φόβοι για αυξήσεις των επιτοκίων φέτος υπό την ηγεσία του Γουόρς στην Fed έχουν ευρέως θεωρηθεί ως αιτία των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και τα τρία περιουσιακά στοιχεία. Τα τελευταία χρόνια, οι τιμές του χρυσού , του αργύρου και του bitcoin είχαν ανέβει ως μια μορφή διαμαρτυρίας ενάντια στις δημοσιονομικές υπερβολές και στην αντίληψη ότι οι κεντρικές τράπεζες είχαν γίνει πιο ανεκτικές απέναντι στον πληθωρισμό.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Newmoney.grΣχετικές ειδήσεις
Golden Visa eşiği bazı bölgelerde 800 bin euroya çıkıyor
Hükümet, yoğun talep gören bölgelerde yatırım eşiğini yükseltme kararı aldı. Diğer bölgelerde 250.000 euro rotası korunuyor.
Yabancı yatırımcıdan konut talebinde artış
Ticari binaların konuta dönüştürülmesi rotası, yatırımcılar için yeniden cazip hale geldi.
Enterprise Greece yeni başvuru sürecini duyurdu
Dijital başvuru platformu, ikamet izni sürecini önemli ölçüde hızlandırıyor.