Yunan Postası

Αφγανιστάν: Οι Ταλιμπάν απαγόρευσαν τα smartphones και στους δημόσιους υπαλλήλους -Τα κατατσρέφουν με σφυριά

Iefimeridaπριν από 4 ώρες

Τέλος στα smartphones και για τους δημόσιους υπαλλήλους στο Αφγανιστάν διέταξε η κυβέρνηση των Ταλιμπάν. Η απόφαση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από οργανώσεις και ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι οποίοι προειδοποιούν ότι ενδέχεται να περιορίσει ακόμη περισσότερο την πρόσβαση των πολιτών στην ενημέρωση και την επικοινωνία. Σύμφωνα με την εντολή των Ταλιμπάν, η χρήση smartphones από «όλους τους αξιωματούχους των στρατιωτικών και πολιτικών θεσμών, συμπεριλαμβανομένων των δικαστών», απαγορεύεται από τις 16 Ιουνίου. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν κυρώσεις σύμφωνα με τη νομοθεσία, ενώ οι συσκευές τους θα κατάσχονται και θα καταστρέφονται, όπως προβλέπει η απόφαση. «Σταμάτησαν διοικητικές διαδικασίες» Δημόσιοι υπάλληλοι ανέφεραν ότι η εφαρμογή του μέτρου έχει ήδη προκαλέσει σημαντικές δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών. Όπως δήλωσε ένας κυβερνητικός αξιωματούχος, μεγάλο μέρος της επίσημης επικοινωνίας και των διοικητικών διαδικασιών πραγματοποιούνταν μέχρι σήμερα μέσω κινητών τηλεφώνων, εφαρμογών όπως το WhatsApp και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 1 ώρα1 λ

Οι αριστούχοι των Πανελλαδικών μοιράζονται τα μυστικά της επιτυχίας τους

Αριστούχοι μαθητές μίλησαν για τις κινήσεις που τους οδήγησαν να συγκεντρώσουν πολύ υψηλές βαθμολογίες και να καταφέρουν να περάσουν στις σχολές που επιθυμούν.