Ο ΝΠΣ Βόλος παίρνει τον Μεντίλ

Ενίσχυση εντός των συνόρων για τον ΝΠΣ Βόλο , ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες έδωσε τα χέρια με τον Χάμζα Μεντίλ. Ο Μαροκινός αριστερός μπακ αποχώρησε από τον Άρη μετά από 1,5 χρόνο, καταγράφοντας 26 συμμετοχές με 1 γκολ και 3 ασίστ. Οι Θεσσαλονικείς είχαν δικαίωμα να ανανεώσουν το συμβόλαιο του Αφρικανού, αλλά αποφάσισαν να στραφούν σε άλλες λύσεις για το αριστερό άκρο της άμυνάς τους. Ο Μεντίλ πάντως δεν θα φύγει πολύ μακριά από τη Θεσσαλονίκη, αφού θα συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα της Μαγνησίας.
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΣχετικές ειδήσεις

Η Στεφανί Φραπάρ νέα υπεύθυνη διαιτησίας της UEFA
Αναβάθμιση για την διεθνή διαιτητή από τη Γαλλία
Το δικαίωμα του Ντέλια, η υποχρέωση των άλλων…
Θέμα των ημερών η απόφαση του Γιάννη Κωνσταντέλια να μην αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα για ένα χρονικό διάστημα. Στον ΠΑΟΚ τα… θέματα θα ακολουθήσουν με το χτίσιμο νέας ομάδας…

Σε κλίμα οδύνης το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια
Συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι από τον χώρο του ποδοσφαίρου αποχαιρέτησαν τον Έλληνα άσο