Yunan Postası

ΥΠΥΜΕ: Στα σκαριά ο νέος διαγωνισμός προμήθειας ηλεκτρικών λεωφορείων και οχημάτων IMC για τον στόλο της Αττικής

Mononewsπριν από 7 ώρες

Νέος διαγωνισμός προμήθειας ηλεκτρικών λεωφορείων και οχημάτων τύπου IMC αναμένεται να τρέξει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, με στόχο την ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ στην Αττική. Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το θέμα, το έργο είναι σε στάδιο ένταξης χρηματοδότησης στο ΕΣΠΑ, με τις νεότερες πληροφορίες να αναφέρουν ότι η πρόσκληση θα βγει στον αέρα εντός του Ιουλίου του 2026. Όπως είχε αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του στο mononews.gr o διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ κ. Στέφανος Αγιάσογλου , « Ο νέος διαγωνισμός, […] αφορά την προμήθεια 50 λεωφορείων τεχνολογίας IMC και 80 ηλεκτρικών λεωφορείων. Η προκήρυξή του αναμένεται πολύ σύντομα, ενισχύοντας περαιτέρω τον ”πράσινο” στόλο οχημάτων της ΟΣΥ στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης με σεβασμό στο περιβάλλον ». Ο κ. Στέλιος Ινεπέκογλου, Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων ΟΣΥ ΗΛΠΑΠ, δηλώνει φανερά ικανοποιημένος με τη νέα εξέλιξη, και ειδικά για τα οχήματα IMC που « προσφέρουν ευελιξία κινήσεων, καθώς κινούνται πολλά χιλιόμετρα εκτός εναέριου δικτύου με σαφώς λιγότερες ανάγκες », εκτός από το σημαντικό οικολογικό αποτύπωμα.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Mononews

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις