Yunan Postası

Λουτσέσκου: Νιώθω λύπη που έφυγα από τον ΠΑΟΚ, δεν αποχαιρέτησα όπως ήθελα τον κόσμο

Newsbeastπριν από 5 ώρες

Για το τέλος της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ, τα συναισθήματά του, την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι ο αποχαιρετισμός με τον κόσμο δεν ήταν αυτός που ήθελε αλλά και για τους ανθρώπους που δημιούργησαν αρνητικότητα τις τελευταίες εβδομάδες, μίλησε ο Ραζβάν Λουτσέσκου. Ο Ρουμάνος προπονητής, ο πιο επιτυχημένος στην ιστορία του «δικεφάλου του βορρά», παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Foxinsider της Foxbet και είπε, μεταξύ άλλων, τα εξής… «Ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να αλλάξει και αυτό είναι πολύ σωστό. Είναι ώρα να αλλάξεις. Χρειάζεσαι έναν άλλον άνθρωπο για να δουλέψεις, να μάθεις από άλλου είδους εμπειρία. Άρα είναι πολύ σωστό. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Πρέπει να ευχαριστήσω τον κύριο Σαββίδη γι’ αυτή τη μεγάλη περίοδο των επτά χρόνων που περάσαμε μέσα από απίστευτα συναισθήματα. Του είμαι ευγνώμων. Το φαντάζομαι πως είναι σαν έναν ωραίο γάμο και κάποια στιγμή κάτι «σπάει» κι έρχεται ο χωρισμός. Υποθέτω […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις