Yunan Postası

«Βόμβα» από Κωνσταντέλια: Αποχωρεί από την Εθνική ομάδα

Mononewsπριν από 6 ώρες

Την απόφαση να αποχωρήσει από την Εθνική ομάδα πήρε ο Γιάννης Κωνσταντέλιας . Ο 23χρονος άσος του ΠΑΟΚ ανακοίνωσε ότι θα απέχει από τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Ελλάδος το προσεχές διάστημα. Όπως τόνισε πρόκειται για τη σωστή απόφαση, από τη στιγμή που περιμένει δεύτερο παιδί. Σε μήνυμα που δημοσίευσε στα social media αναφέρει τα εξής: «Μετά από πολλή σκέψη, πήρα την απόφαση να μην είμαι διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ομάδας. Με ένα μικρό παιδί στο σπίτι και ένα δεύτερο να έρχεται σύντομα στην οικογένειά μας, αισθάνομαι ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση για εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους αυτή τη στιγμή. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία για την τιμή, την υποστήριξη και την αγάπη που μου έδωσαν και συνεχίζουν να μου δίνουν και τον σεβασμό που δείχνουν σε μία προσωπική απόφασή μου. Παραμένω απόλυτα αφοσιωμένος στην εξέλιξή μου, στους αγωνιστικούς μου στόχους και στις υποχρεώσεις και φιλοδοξίες μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Ευχαριστώ όλους για την κατανόηση. Γιάννης Κωνσταντέλιας».…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Mononews

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Mononews
Mononewsπριν από 2 ώρες1 λ

ΣΚΑΙ:Ομόφωνα στον τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Greek Basketball League έως το 2029

Στο διοικητικό συμβούλιο της Τετάρτης του ΕΣΑΚΕ, η διοργανώτρια Αρχή της Greek Basketball League έλαβε ομόφωνη απόφαση για τριετή συμφωνία με τον ΣΚΑΙ όσον αφορά στα τηλεοπτικά δικαιώματα. Με ψήφους 14-0, ο ΕΣΑΚΕ αποφάσισε υπέρ της πρότασης του ΣΚΑΙ, η οποία ανέρχεται στα 24 εκατομμύρια ευρώ στο σύνολο των τριών ετών, δηλαδή 8 εκατ. ευρώ για κάθε αγωνιστική περίοδο. Το συμβόλαιο με τη δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ έληξε και ο ΕΣΑΚΕ ήταν ελεύθερος να διαπραγματευτεί εκ νέου τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Greek Basketball League. Μετά την αρχική πρόταση του ΣΚΑΙ, η ΕΡΤ κατέθεσε νέα βελτιωμένη πρόταση, με τον ΣΚΑΙ όμως να επανέρχεται και να προσφέρει στη Λίγκα 24 εκατ. ευρώ για τρία χρόνια. Η τελική πρόταση του ΣΚΑΙ θεωρήθηκε καλύτερη από αυτή της ΕΡΤ, με αποτέλεσμα οι 14 ΚΑΕ-μέλη του ΕΣΑΚΕ να ανάψουν το «πράσινο φως» για ν’ αλλάξει τηλεοπτική στέγη το πρώτο τη τάξει ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, το οποίο αναμένεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό την ερχόμενη περίοδο, λόγω της ενίσχυσης του Άρη και του ΠΑΟΚ. Η συμφωνία ΕΣΑΚΕ και ΣΚΑΙ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL έχει ισχύ έως το 2029.…