Yunan Postası

Ερμα και άγκυρα: Ο Μπαράκ και η Μισέλ Ομπάμα στην πιο προσωπική τους εξομολόγηση

In.grπριν από 5 ώρες

Λίγο πριν από τα εγκαίνια του προεδρικού κέντρου στο Σικάγο, οι Ομπάμα μιλούν για τα 34 χρόνια κοινής πορείας, το «χρυσό κλουβί» του Λευκού Οίκου και τη σημασία να επιστρέφεις στις ρίζες σου

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο In.gr

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις