Τραγωδία στη Μυτιλήνη: 36χρονη γιατρός έχασε τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό

Συγκλονίζει την τοπική κοινωνία ο θάνατος 36χρονης γιατρού από επιπλοκές λίγο μετά τον τοκετό της. Η 36χρονη, σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την περασμένη Παρασκευή 19 Ιουνίου. Λίγες ώρες μετά εμφάνισε πυρετό και η κατάστασή της επιδεινώνονταν συνεχώς. Τη Δευτέρα εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και τελικά χθες Τρίτη οι γιατροί αποφάσισαν να τη διασωληνώσουν και λίγο μετά να τη μεταφέρουν σε νοσοκομείο της Αθήνας. Κατά την διάρκεια της αεροδιακομιδής και λίγο πριν το αεροπλάνο που τη μετέφερε προσγειωθεί στην Αθήνα η γυναίκα έχασε τη μάχη για τη ζωή. Η 36χρονη γιατρός με ειδικότητα Γενικής Ιατρικής ξεκίνησε την επαγγελματική της διαδρομή στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου υπηρέτησε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είχε μετακινηθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Στρατής Κλεάνθης, αποχαιρέτησε τη συνάδελφό του με ιδιαίτερα συγκινητικά λόγια: «Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, στο οποίο προσφάτως διορίστηκε, θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αβραμόπουλος: «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα»
«Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», είπε ο βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης

Τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετιών: Δωρεάν συγγράμματα μέσω «Εύδοξου» για σπουδαστές Στρατιωτικών Σχολών
Αυτή η εξέλιξη ανοίγει μια νέα σελίδα για την ακαδημαϊκή καθημερινότητα των σπουδαστών των ΑΣΕΙ και ΑΣΜΥ

No.1 στα Draft ο Ντιμπάντσα
Ο 19χρονος φόργουορντ επελέγη από τους Ουάσιγκτον Ουίζαρντς