Yunan Postası

Ανθή Βούλγαρη: «Έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα» – Η περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της

Newsbeastπριν από 6 ώρες

Την περιπέτεια που έζησε χθες με την υγεία της περιέγραψε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου η Ανθή Βούλγαρη. Μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega» η γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι την προηγούμενη μέρα φεύγοντας από την εκπομπή έβγαλε σπυράκια σε όλο της το σώμα, με την ίδια να θεωρεί αμέσως ότι είναι κάποια αλλεργία, γι’ αυτό και προσπάθησε αμέσως να βρει νοσοκομείο. «Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα…Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έχω πάθει κάποιο αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός; Στη συνέχεια πήγα στο “Συγγρός”, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ΄ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό […]

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Newsbeast

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις