Ανθή Βούλγαρη: «Έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα» – Η περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της

Την περιπέτεια που έζησε χθες με την υγεία της περιέγραψε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου η Ανθή Βούλγαρη. Μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega» η γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι την προηγούμενη μέρα φεύγοντας από την εκπομπή έβγαλε σπυράκια σε όλο της το σώμα, με την ίδια να θεωρεί αμέσως ότι είναι κάποια αλλεργία, γι’ αυτό και προσπάθησε αμέσως να βρει νοσοκομείο. «Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα…Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έχω πάθει κάποιο αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός; Στη συνέχεια πήγα στο “Συγγρός”, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ΄ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Αβραμόπουλος: «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα»
«Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», είπε ο βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης

Τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετιών: Δωρεάν συγγράμματα μέσω «Εύδοξου» για σπουδαστές Στρατιωτικών Σχολών
Αυτή η εξέλιξη ανοίγει μια νέα σελίδα για την ακαδημαϊκή καθημερινότητα των σπουδαστών των ΑΣΕΙ και ΑΣΜΥ

No.1 στα Draft ο Ντιμπάντσα
Ο 19χρονος φόργουορντ επελέγη από τους Ουάσιγκτον Ουίζαρντς