Yunan Postası

Η Πνύκα σε όλη την Ευρώπη: Μεγαλειώδης συναυλία του Μεγάρου, με πάνω από 20 εκατ. τηλεθεατές [εικόνες]

Iefimeridaπριν από 7 ώρες

Τέσσερις μήνες προετοιμασίας για το Μέγαρο Μουσικής. Τέσσερις μέρες παραγωγής, δύο μέρες γυρισμάτων, 150 άτομα παραγωγή, 11 κάμερες. Εκατοντάδες ώρες οπτικοακουστικού υλικού και ένα μοναδικό τοπόσημο, η Πνύκα, που έγινε για μια βραδιά η μουσική πρωτεύουσα της Ευρώπης. Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 21 Ιουνίου 2026, ημέρα της Γιορτής της Μουσικής, έγραψε μια σελίδα καλλιτεχνικής ιστορίας που σπάνια επαναλαμβάνεται: η Αθήνα ενώθηκε ζωντανά - σε ώρα prime time - με δέκα ακόμα ευρωπαϊκές πόλεις μέσα από το EUROPIANO, ένα πανευρωπαϊκό τηλεοπτικό εγχείρημα της ARTE και του ZDF με τα μεγάλα κοντσέρτα για πιάνο της Ευρώπης. Η Ελλάδα από την Πνύκα σε όλο τον κόσμο Η ελληνική συμμετοχή κινηματογραφήθηκε στον Λόφο της Πνύκας - λίκνο της αθηναϊκής δημοκρατίας - που για μια βραδιά μετατράπηκε σε σκηνή διεθνούς τηλεοπτικής παραγωγής υψηλών απαιτήσεων. Η Deutsche Kammerphilharmonie Bremen (Γερμανική Φιλαρμονική Δωματίου της Βρέμης), υπό τη μουσική διεύθυνση του Κωνσταντίνου Καρύδη, και με σολίστ τον Lukas Sternath (Λούκας Στέρνατ), ερμήνευσε το Κοντσέρτο αρ. 5 για πιάνο και ορχήστρα του Ludwig van Beethoven («Αυτοκρατορικό») με φόντο τον αττικό ουρανό και την Ακρόπολη.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις