Αβραμόπουλος: Μπούρδα το ένταλμα για το Qatargate, δεν υπάρχει μίζα που να φορολογείται - Πληρωνόμουν με την υπογραφή της φον ντερ Λάιεν

«Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά» ανέφερε ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος - Ο ίδιος εξήγησε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο ProtothemaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αβραμόπουλος: «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα»
«Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», είπε ο βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης

Τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετιών: Δωρεάν συγγράμματα μέσω «Εύδοξου» για σπουδαστές Στρατιωτικών Σχολών
Αυτή η εξέλιξη ανοίγει μια νέα σελίδα για την ακαδημαϊκή καθημερινότητα των σπουδαστών των ΑΣΕΙ και ΑΣΜΥ

No.1 στα Draft ο Ντιμπάντσα
Ο 19χρονος φόργουορντ επελέγη από τους Ουάσιγκτον Ουίζαρντς