Τραγωδία στη Μυτιλήνη: Πέθανε 36χρονη γιατρός μετά από επιπλοκές στον τοκετό

Βαρύ πένθος έχει σκορπίσει στη Μυτιλήνη η είδηση του θανάτου 36χρονης γυναίκας, η οποία κατέληξε μετά από σοβαρές επιπλοκές που παρουσίασε κατά τον τοκετό στη μαιευτική κλινική του νοσοκομείου του νησιού. Σύμφωνα με το lesvosnews.net, η 36χρονη διασωληνώθηκε μετά τις επιπλοκές, νοσηλεύθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η αεροδιακομιδή της στην Αθήνα με πτήση του ΕΚΑΒ. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, όταν η πτήση έφτασε στην Αθήνα, η άτυχη γυναίκα δεν άντεξε και κατέληξε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της, τους συναδέλφους της, το νοσοκομείο και συνολικά την υγειονομική κοινότητα της Μυτιλήνης. Ποια ήταν η 36χρονη Σύμφωνα με μαρτυρία στο lesvosnews.net, η 36χρονη ήταν γιατρός και τα τελευταία χρόνια είχε προσληφθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Συνάδελφοί της μιλούν για έναν άνθρωπο της προσφοράς, μια εξαιρετική γιατρό, που δεν λογάριαζε κόπο όταν υπήρχε ανάγκη. Όπως αναφέρουν άνθρωποι που τη γνώριζαν, ήταν πάντα πρόθυμη να βοηθήσει, να τρέξει, να σταθεί δίπλα στον συνάνθρωπο. Βαρύ το κλίμα στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης Στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης και στο ΕΚΑΒ το κλίμα είναι βαρύ.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αβραμόπουλος: «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα»
«Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», είπε ο βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης

Τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετιών: Δωρεάν συγγράμματα μέσω «Εύδοξου» για σπουδαστές Στρατιωτικών Σχολών
Αυτή η εξέλιξη ανοίγει μια νέα σελίδα για την ακαδημαϊκή καθημερινότητα των σπουδαστών των ΑΣΕΙ και ΑΣΜΥ

No.1 στα Draft ο Ντιμπάντσα
Ο 19χρονος φόργουορντ επελέγη από τους Ουάσιγκτον Ουίζαρντς