Viohalco: Βάζει στα ταμεία της 225 εκατ. ευρώ μέχρι την Παρασκευή
Σχεδόν 225 εκατ. ευρώ μπαίνουν στα ταμεία της Viohalco από χθες μέχρι και τις 26 Ιουνίου. Δεν είναι μόνο τα κεφάλαια από το placement που έκανε ο όμιλος στην Cenergy από τα οποία άντλησε 152 εκατ. ευρώ. Είναι τα 33 εκατ. ευρώ μέρισμα που πρόκειται να εισπράξει στις 26 Ιουνίου από την Elvalhalcor , τα 38 εκατ. ευρώ από το μέρισμα της Cenergy που θα πληρωθεί σήμερα Τετάρτη, 24 Ιουνίου και τα σχεδόν 2 εκατ. ευρώ από το μέρισμα της Noval. Όλα μαζί αθροίζουν το ποσό των 225 εκατ. ευρώ και στην αγορά είναι διάχυτο το ερώτημα τι ακριβώς θα πράξει ο όμιλος προς όφελος των μετόχων του. Οι εκτιμήσεις της αγοράς αναφέρουν ότι μέχρι τέλος του χρόνου, ο όμιλος, αν και δεν το συνηθίζει είναι η αλήθεια, θα είχε τη δυνατότητα να προβεί σε επιστροφή κεφαλαίου προς τους μετόχους του, καθώς ξαφνικά φαίνεται ότι… βρέχει λεφτά, χωρίς οι μέτοχοι μειοψηφίας να καρπώνονται κάτι από τις τελευταίες εξελίξεις πέρα από την άνοδο των μετοχών και τα ετήσια μερίσματα. Τα οποία και φορολογούνται με 5%.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο MononewsΣχετικές ειδήσεις
Εορτολόγιο: Μεγάλη γιορτή σήμερα – Ποιοι γιορτάζουν Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, το Γενέθλιο του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου και Βαπτιστού, του ανθρώπου που προετοίμασε τον δρόμο για την έλευση του Χριστού και αναγνωρίζεται… Εορτολόγιο: Μεγάλη γιορτή σήμερα – Ποιοι γιορτάζουν Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Το Ομάν ανακοινώνει προσωρινό θαλάσσιο διάδρομο για τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ
Το Ομάν ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε συντονισμό με τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας για τη δημιουργία ενός προσωρινού θαλάσσιου διαδρόμου, ο οποίος θα επιτρέπει σε εμπορικά πλοία να συνεχίσουν τη διέλευσή… Το Ομάν ανακοινώνει προσωρινό θαλάσσιο διάδρομο για τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Βουλή: Κατατέθηκε και ψηφίζεται την Τετάρτη η τροπολογία Πιερρακάκη που δίνει ανάσα σε πάνω από 100.000 οφειλέτες
Κατατέθηκε στη Βουλή και ψηφίζεται την Τετάρτη η τροπολογία Πιερρακάκη που δίνει ανάσα σε πάνω από 100.000 οφειλέτες για το νόμο Κατσέλη. Η νομοθετική διάταξη του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αφορά στην «ρύθμιση του τρόπου τοκοφορίας των καταβολών του ν. 3869/2010», του γνωστού δηλαδή ως «νόμου Κατσέλη». Προβλέπει επιβολή τόκου στη μηνιαία δόση αντί στο συνολικό κεφάλαιο , καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου, αναδρομική ελάφρυνση για τους δανειολήπτες, μικρότερες δόσεις με μικρότερη τελική οφειλή και ταχύτερη αποπληρωμή. Το κόστος της ρύθμισης , το οποίο εκτιμάται σε περίπου 700 εκατ. ευρώ, επιμερίζεται μεταξύ τραπεζών και Δημοσίου (200 εκατ. και 500 εκατ. ευρώ αντίστοιχα). Δείτε όλη την τροπολογία εδώ Συγκεκριμένα η διάταξη προβλέπει: Η παρέμβαση προβλέπει καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου, αναδρομική ελάφρυνση για τους δανειολήπτες, μικρότερες δόσεις και ταχύτερη αποπληρωμή, καθώς και δίκαιο επιμερισμό του κόστους μεταξύ τραπεζών και Δημοσίου αναφορικά με τις κρατικές εγγυήσεις του «Ηρακλή».…